Industriens Uddannelser søger uddannelseskonsulent

Kan du se dig selv have en aktiv rolle i at skabe fremtidssikrede uddannelser til industrien og dens medarbejdere? Hvis ja, så er det dig, vi søger.

Dit ansvar og dine opgaver

Som uddannelseskonsulent er det din opgave at afdække særlige branchers uddannelsesbehov og efterfølgende udvikle, markedsføre og implementere relevante erhvervs- og arbejdsmarkedsuddannelser. Det lykkes for dig, fordi du er kvalitetsbevidst, velovervejet og formår at gøre brug af et relevant netværk af virksomheder, organisationer, tillidsfolk, skoler og ministerier.

Du får ansvaret for et eller flere af de uddannelsesudvalg, vi arbejder med. Aktuelt vil der være tale om Slagterfagets Fællesudvalg samt visse områder inden for Metalindustriens Uddannelsesudvalg. Du bliver også en del af flere tværgående projekter. Som uddannelseskonsulent skal du bl.a. forberede møder, udarbejde uddannelsespolitiske oplæg, etablere et godt netværk i branchen samt varetage øvrig sagsbehandling. Du kommer i mål med dine opgaver, fordi du er resultatorienteret, og fordi du ser dig selv som en del af et ambitiøst team samtidig med, at du er selvstændig, beslutningsdygtig og kan handle inden for det mandat, du har med dig.

Vi skal have din ansøgning og dit CV senest den 29. august 2017 kl. 12.00.

Læs hele jobopslaget her

11/08/2017