Afsluttede projekter
2019
- Fleksibel læring i AMU
- AMU-uddannelsesbehov for tekniske designere
- AMU-uddannelsesbehov i relation til teknologiudviklingen inden for det maritime område
- Uddannelsesbehov i relation til teknologiudviklingen inden for maskin- og værktøjsområdet
2018
- Behov for nye AMU-kurser vedrørende betjening af svejserobotter
- AMU-uddannelsesbehov for forsyningsoperatører i relation til ny teknologi
- Procesindustrien udviklingstendenser, kompetencekrav og uddannelsesudbud
- AMU som værktøj til at få flere flygtninge og indvandrere i beskæftigelse
- AMU som værktøj til at få flere flygtninge og indvandrere i beskæftigelse - video
2017
- Digitalt servicetjek
- Digital læring i AMU
- Betydning af 3D print og hyperfleksibel automation for IU-målgruppens fremtidige AMU-behov
- Digitaliseringens påvirkning af kompetencebehov blandt faglærte og ufaglærte operatører
- Droneanalyse - Analyse af efteruddannelsesbehovet for elektronikbranchen rettet mod udvikling, produktion, service og anvendelse af droner
- Udviklingstendenser og efteruddannelsesbehov inden for plastindustrien
- IoT og big data undersøgelse af efteruddannelsesbehovet inden for datatekniske område
- Kompetencekrav for havepark området
2016
- Guide og skabelon til beskrivelse af AMU-kurser
- AMU-dannelsesbehov for teknikere i elevatorbranchen
- Udvikllingstendenser i overfladebehandlerbranchen
- Analyse af det køletekniske område
- Behov for nye smedeuddannelser
2015
- Tømreres, smedes og mekanikeres vej til en delautorisation
- Efteruddannelsesbehov og –kurser inden for offshore
- Efteruddannelsesbehov for operatører i helt eller delvist automatiserede montageproduktioner
- Serviceeftersyn af målene inden for FKB 2233 Fremstilling af elektronikprodukter og FKB 2234 fremstilling af hybride print
2014
- Den ideelle bådebyggerelev
- Det fremtidige uddannelsesmæssige behov på de danske værfter
- Kompetencekrav for det karrosseritekniske område
- AMU-analyse inden for det energitekniske område
- Uddannelsesbehov inden for mekanikerområdet
- Kompetencekrav og efteruddannelsesbehov for faglærte procesoperatører
2013
- AMU uddannelsesstrukturer på tværs af IF og MI’s uddannelsesporteføljer - CNC spåntagende metalindustri & elektronik
- AMU-gruppens kompetencebehov inden for postal facility management
- Behov for fremtidigt udbud af efteruddannelse på motorcykelområdetEfteruddannelsesbehovet for låsesmede
- Efteruddannelsesbehov for værktøjsmagere og værktøjsteknikere
- Arbejdets organisering ved produktion i industrien
- Arbejdets organisering ved produktion i industrien - Bilag
- Bæredygtig vækst i industrien – hvad kræver det af de faglærte
- Demografi og mangel på arbejdskraft i industrien
- Demografi og mangel på arbejdskraft i industrien - Samdrag
- Fremtidens jobprofiler og uddannelsesbehov i dansk elektronikproduktionen
- Kortlægning og analyse af kompetencekrav og efteruddannelsesbehov inden for nonfood procesindustri
- Mindre og mellemstore virksomheders brug af efteruddannelse inden for arbejdets organisering
2012
- Når IKV giver mening
- Kompetencekrav og efteruddannelsesbehov i forbindelse med montering, drift og vedligehold af sundhedsteknologi
- AMU-uddannelsesbehov i forbindelse med udvikling af metalindustriel produktion
- Kompetencebehov blandt faglærte i fremtidens potentielle vækstindustrier
- Kompetencebehov blandt faglærte i fremtidens potentielle vækstindustrier - Bilag
- Jobprofiler og uddannelsesstrukturer i overfladebehandlingsbranchen
- Uddannelsesbehov inden for automatik og procesteknisk område