Interne projekter

Nyt it-system til økonomistyring

Industriens Uddannelser er i gang med implementering af nyt ERP-system, Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations.

Nyt it-system til drift af kompetencefondene

Kompetencefondene er i gang med at udvikle en ny og moderne it-løsning til at understøtte administrationen af fondene:

• Industriens Kompetenceudviklingsfond
  • Slagteri- og Fødevareindustriens Kompetencefond
  • Træ- og Møbelindustriens Kompetencefond

Den nye løsning skal gøre det mere brugervenligt for medarbejdere og virksomhedsrepræsentanter at søge midler til efter- og videreuddannelse.

Nyt lønsystem

Industriens Uddannelser er i gang med implementering af nyt lønsystem, Lessor Løn.

Register for virksomhedskontakter

Skuemesterguide

Industriens Uddannelser har omkring 500 svendeprøver om året, og har i øjeblikket 532 skuemestre tilknyttet vores uddannelser. Det er vores mål at lave en guide til skuemestrene, der giver dem en vellykket start i skuemestererhvervet, giver både nye såvel som erfarne skuemestre al nødvendig information om prøverne og tydeliggør deres ansvar og rolle i forbindelse med en svendeprøve.

Det håber vi kan skabe tryghed hos skuemestrene og danne et tættere bånd mellem Industriens Uddannelser og skuemestrene. Desuden stræber vi efter at danne virtuelle netværk skuemestrene imellem i håb om at skabe partnerskaber og muliggøre vidensdeling mellem skuemestrene.